środa, 20 maja 2015

lekki trening dla początkujących

Jak tam Wasze bezy? Mam nadzieję, że wyszły pysznie! Wyszły i nie weszły.... w boczki ;)

schudnąć do lata
Źródło  



Taa... Lato. Plaża. Bikini. A ćwiczyć jakoś nie ma kiedy... Jeśli utożsamiasz się z taką sytuacją i nie masz czasu na godziny biegania - daniszka spieszy z pomocą!

Na wstępie muszę przyznać - jestem strasznie zapracowana (dobry eufemizm dla leniuszka ☺). Jeśli się ruszam, to tylko dla przyjemności. Nie każdy trening mi ją daje, dlatego zanim zacznę jakiś plan, najpierw długo szukam odpowiedniego zestawu. Dziś chcę Wam polecić kilka krótkich pakietów. Nie spodziewaj się spektakularnych efektów - nie ze mną takie numery. Ale jeśli chodzi o spokojne sumienie i lepsze samopoczucie, to służę uprzejmie☺

10 minutowy trening z POPSUGAR Fitness - z rozgrzewką włącznie ;) Bardzo przyjemnie zmusza całe ciało do pracy!
 
Otwierając film w serwisie YouTube znajdziecie więcej takich krótkich serii!

8 minut na mięśnie brzucha - podoba mi się różnorodność zestawu. I ten spokojny podkład dźwiękowy 
w tle. Ćwiczenia plus relaks!

                                 

Bardzo sympatyczna Pani i "najskuteczniejsze" ćwiczenia na brzuch. Mały minus za brak ciągłości - musimy zapauzować filmik, żeby dokończyć serię.

Gotowi na chwilę wysiłku? Zaczynamy! :)

Zachęcam do przejrzenia innych zestawów zamieszczonych na podanych kanałach Youtube. Każdy zapracowany  znajdzie dla siebie coś ciekawego!


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!