środa, 3 września 2014

zakładki, etykiety, katergorie

Umiłowani!
Post trochę opóźniony, ale opóźnienie podyktowane przeziębieniem, które to wyłączyło mnie chwilowo      z myślenia. Nieprzemyślane pisanie byłoby może ciekawsze, bo pełne głupich pomyłek i dziwnych myśli, no ale to się przecież 'blogerowi' nie godzi. Nie?

Pamiętacie, jak Wam ostatnio pisałam o kolejnych zmianach, które chcę tu wprowadzić? Oto są. Widzicie? 

Tadaaam - zmiana nr 1
Nie do końca to miałam na myśli, ale takie etykiety są lepsze niż statyczne strony w górnej części bloga. A chwilowo tylko te elementy są w zasięgu moich umiejętności. Spokojnie - dopiero się uczę!


 Tadaaam - zmiana nr 2
 
Niee, archiwum było tam już dawno. O wyskakującego 'fejsa' chodzi. Pomyślałam sobie, że skoro daniszkowy fanpage nie jest zbyt popularny, nie ma powodu zajmować nim aż tyle przestrzeni. Co nie zmienia faktu, że dalej będę go prowadzić i oczywiście serdecznie Was tam wszystkich zapraszam!

Żeby nie powiększać swoich umiejętności (nikt nie lubi nadętych pacanów), muszę wspomnieć o cudnym blogu, który pomógł mi w zmianach w htmlu i natchnął do kolejnych psot. Pomocnik blogera polecam wszystkim - tym początkującym i tym nieco bardziej zaawansowanym. Ja na pewno zajrzę tam jeszcze nie raz!

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!