piÄ…tek, 14 listopada 2014

po szmince jÄ… poznacie



Mimo że bezrobotna, z piątku cieszę się jak pracusie. Dwa dni spędzone w towarzystwie P. - miła odmiana po jego zabieganym tygodniu :) Jeśli i Wy jesteście zmęczone ostatnimi dniami, to mam dla Was coś na odpoczynek!

W moje ręce wpadł ostatnio zabawny artykuł zatytułowany "Co mówi o Tobie kształt szminki?". Najwidoczniej używamy jej tak często, że zaczęła już o nas plotkować. I zdradzać, jakie jesteśmy. Po podpaskach mówiących językiem mojego ciała przyszła najwyraźniej pora na szminkę. Jajks! Ciekawe, co będzie następne...
Źródło
Artykuł przeczytałam, szminki przeanalizowałam. Nie mają sprecyzowanego kształtu. Widocznie dopiero uczą się mówić. Ale powiedzmy, że ta, która zna mnie najlepiej (używam jej najczęściej) jest prawie płaska. Sprawdźmy, co to znaczy...

Mmm, jak miło:

"Właścicielkę takiej szminki warto mieć po swojej stronie. Można na niej polegać, jest osobą godną zaufania i zrównoważoną."

Zrównoważoną? Hmm, lepiej nie pytajmy P. o zdanie. Uwierzę artykułowi na słowo ;)

Zajrzyjcie tutaj i sprawdźcie, co mają do powiedzenia Wasze szminki! Dobrej zabawy ;)

Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!