sobota, 21 marca 2015

#ShareWeek 2015 - daniszka poleca!




Przed świętami będzie lekko. Częściowo egoistycznie, bo nie mogę tego tak zostawić. Jest też coś dla tych Zapracowanych, co to czasu na nic nie mają - a włosy się same nie zrobią! Trochę nauki, trochę żartów.

Zapraszam na przegląd ciekawych miejsc marca!


Na pierwszy ogień idę ja - tak nieskromnie zacznę. Pamiętacie mojego stworka? Powiedzcie mi koniecznie, do czego go wykorzystać! Nie odpuszczę póki czegoś nie wymyślimy ;)

Skomentowane? Cieszę się niezmiernie! :) Idziemy dalej. Trochę nauki - jak zwykle u Beaty. Świetny post,
o którym nie mogę nie wspomnieć, bo niesie dużo dobrego. Do dzieła, Blogowicze!

Miało być lekko, więc może filmik? Jak być może pamiętacie z posta bożonarodzeniowego - filmowiec ze mnie słaby, toteż posłużę się pomocą Mileny. Przydatny trik i fryzura w sam raz na wiosnę gotowa.



Sprawdziłam - rzeczywiście jest prosta w wykonaniu. I bardzo fajnie trzyma się przez cały dzień. Dopóki nie zaatakuje Cię poduszkowy mąż... :)

Segritta pisze o tym, co zrobić, by wychować córkę na kretynkę. Trochę humoru, prawdy i sarkazmu. Podoba mi się ta mieszanka! *

I na koniec mój bzik, czyli język polski. Wiecie, co oznacza defenestracja? :)

Ok, wystarczy już tych ciekawych miejsc! Pora na jakiś spacer czy coś. Muszę wykorzystać czas w Polsce najlepiej, jak się tylko da! :)



Pozdrawiam radośnie







PS: Post miał się pojawić nieco później, ale w ostatniej chwili wpadłam na Króliczka Doświadczalnego, który opowiedział o SHARE WEEK. Słyszeliście? Włączcie się do gry na blogu jestkultura.pl!


* U Segritty znalazłam jeszcze jeden ciekawy artykuł. Takie to tabu się u nas zakorzeniło. Można przesłać facetowi - też coś uszczknie. Hej, małolacie - Ty zostajesz!

2 komentarze:

  1. Daniszko! A nie mogłabyś ciut obciąć po bokach swojego kalendarza, tak pod wymiar stworka? ;-) ewentualnie wrzuć tam wszelkie spinki, wsuwki albo innego takie, co to nie ma swojego konkretnego miejsca. Możesz tam chować zaskórniaczki na czekoladę. Albo napisz na karteczkach propozycje spędzanie wolnego czasu z mężem i jak nie będziecie mieli pomysłu na wolną chwilę to losujecie i już plan gotowy. Trudne zadanie nam dałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na drobniaki stwór za duży... Wyzwania rozwijają nasz potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!