środa, 17 września 2014

5 dni i będzie lepiej, czyli daniszkowe hobby

                                











Witam każdego, to tu zajrzał, w trzecim dniu wyzwania! Całkiem przyjemna to sprawa, takie pisanie na zawołanie ;) Dziś kolej na hobby!

Niby rzecz prosta, bo każdy jakieś hobby ma. No i ja się różnymi rzeczami interesuję, ale żeby od razu nazywać to hobby? Coś, czemu poświęcam każdą wolną chwilę, o czym myślę na spacerze i lubię rozmawiać? Hmm... Tak w sumie to chyba blogowanie właśnie. Ale jest jedna rzecz, którą uwielbiam        i która przypomina mi, jaką moc mają żywioły. Ale dosyć słów, dziś miało być fotograficznie!



Uwielbiam pisać, żeglować, spacerować, obserwować ludzi, podziwiać wchody słońca - które z nich to hobby, a które tylko upodobania? Trudno ocenić.

A co Wy możecie podciągnąć pod kategorię hobby? :)

Pozdrawiam,
 





3 komentarze:

  1. Świetne! :) Od razu kojarzy mi się z wiatrem we włosach! :) Aż bym chciała na takiej żaglówce spędzić 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! Nigdy nie próbowałam żeglowania, ale czuję, że bardzo by mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - żeglowanie może naprawdę wciągnąć :) Zwłaszcza kiedy przy okazji można się cieszyć takimi widokami i piękną pogodą!

      Usuń

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!