sobota, 6 grudnia 2014

nieco inny kalendarz adwentowy

Świątecznych tematów ciąg dalszy. Kalendarze adwentowe pojawiają się na Waszych blogach już od dłuższego czasu. Są piękne, wymyślne, skrywające małe prezenty, inspirujące.

Przeglądając wszystkie te pomysły najbardziej spodobały mi się dwie opcje: kalendarz w formie ściennej choinki z bloga Twoje DIY oraz malutkie paczuszki z Galerii Dobrych Pomysłów. Prawda, że ładnie się prezentują? :)

Mój kalendarz jest natomiast nieco inny. Owszem, odlicza kolejne dni, ale nie do końca Adwentu, a do naszego wyjazdu do Polski :) Już sama podróż będzie takim małym świętem!

Kilka "dni" już oderwałam. P. stwierdził, że są tak ładne, że trzeba je przeklejać na okno. Więc teraz i okno jest świąteczne :)
Choinki i aniołki wycięłam z okładki gazety - była sztywniejsza i bardziej błyszcząca niż normalny papier, dlatego dużo ładniej się prezentuje. Numerki podpatrzyłam na blogu Home Made Lemonade. Całkiem nieźle wkomponowały się w moje niebieskie wycinanki.

I jak Wam się podoba?

Życzę Wam wesołego dnia Mikołajek!



zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!