piątek, 2 stycznia 2015

w słowach siła drzemie



...nawet w tych wypowiedzianych przez zupełnie nam obce osoby.
Za kilka dni już Dania. Ciężko będzie znów pożegnać Rodzinę i wstawać rano do pracy - zwłaszcza
w poniedziałek po tylu godzinach jazdy. Ale oto jestem i zapowiadam - nie dam się! Nowy rok - nowa siła, prawda? I dziś właśnie o tym - skąd tę siłę brać!

W domu zostawiłam gruby notes zapisany w całości słowami, które w jakiś sposób mnie dotknęły. Z książek, filmów czy osobistych rozmów. Kiedyś dość często do nich wracałam, czerpałam siłę i nadzieję. Bo nawet jeśli to tylko słowa, to każde zapisane tam zdanie ma jakąś historię, z czymś się wiąże i jest otwarte na interpretację. Przeczytaj i zabierz to, co przemówi do Ciebie najbardziej.
  
♠ "To, jakie jest Twoje życie, zależy tylko od Ciebie." - Mądry Człowiek 

♠ "Czasami leżę w trawie i wcale mnie nie widać – mruknął Osiołek. – I świat jest taki ładny! A potem ktoś przychodzi i pyta: „Jak się dziś czujesz?” I zaraz okazuje się że okropnie…" - A.A. Milne

♠ "Jeśli nie znajdziemy nic miłego, znajdziemy w każdym razie coś nowego" - Voltaire

♠ "Zakochana kobieta staje się zależną suką" - Coco Chanel * 

♠ "Z życia zrobić piękny sen - tak, to jest możliwe!" - Drugi Mądry Człowiek
 

  
♠ "Najlepiej podejść do sprawy filozoficznie i powiedzieć SRAŁ TO PIES”A. Sapkowski


♠ "Człowiek się nie zmienia, człowiek cza­sem - po pros­tu - da­je się tyl­ko poz­nać z in­nej stro­ny." - W. Grzeszczyk

♠ "Do późna w noc siedzieliśmy milcząc przy ogniu. Raz jeszcze poczułem, jak prostą, codzienną rzeczą jest szczęście - szklanka wina, kasztan, jakiś piecyk, szum morza. Nic więcej. Ale by to poczuć, że to wszystko jest szczęściem, trzeba mieć proste, naiwne serce." - N. Kazantzakis, "Grek Zorba"

♠ "Nie ma powodu, dla którego nie powinieneś żyć tak, jak nakazuje ci serce." - S. Jobs

♠ "Pamiętaj, że kiedy potrzebujesz pomocnej dłoni - jest ona na końcu twojego ramienia." - A. Hepburn  



To tylko kropelka z tego, co mi się spodobało i o czym staram się pamiętać. Zainspirowało Was coś? Stworzyć w przyszłości część II, czy temat lepiej porzucić? 



Z okazji pierwszych dni stycznia życzę Wam, drodzy wszyscy, 
żebyście zaprzyjaźnili się z różnicą między nowym rokiem a Nowym Rokiem! ;)


 







* Uściślijmy - nie myślę tak. Te słowa znalazły się tu po to, bym codziennie starała się im zaprzeczyć. Bo ile jeszcze suką ok, to zależną w żadnym razie.

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!