środa, 18 lutego 2015

ciekawe miejsca ostatnich czasów - vol. 2


Jak mawia mój Tata - zapuszczacie dziś? Dziwne słowo.  Jeśli zamiast ostatniej w karnawale imprezy wolicie odwiedzić kilka ciekawych miejsc świata wirtualnego i przeczytać parę inspirujących tekstów, to trafiliście idealnie. Dziś drugi post z cyklu "Daniszka poleca"!

Na początku muszę przyznać, że sprawę trochę zaniedbałam, bo tę porcyjkę powinnam zamieścić już jakiś czas temu. Część z Was być może zna już poniższe linki - jeśli tak, nic nie stoi na przeszkodzie 'odświeżenia'. Wszak ważne słowa należy powtarzać często, nieprawdaż? :)

No to lecimy:
  1.  Na początek mój faworyt - język polski. Segritta opowiada o słowach, których znaczenie może niektórych zaskoczyć. A znać warto. Na przykład po to, by już nigdy nie używać poziomicy do oznaczenia pionu/poziomu :)
  2. Rzeczywistość nie tylko dla hakerów - niech nie zrazi Was długość artykułu. Lista jest świetna i już wpisałam ją do ulubionych. Punkt 26 to coś, czym zawsze staram się kierować. Często obserwuję ludzi, którzy brną w coś tylko dlatego, że boją się zawrócić. Bo wstyd, porażka i plama na honorze. Inni będą się śmiać i kwitować "A nie mówiłam?!". Bzdura! W każdej chwili możesz przerwać i obrać inną drogę. Poszukiwanie jest dobre.
    Źródło
  3.  Kolejny już artykuł dotyczący wiary w siebie. No właśnie - co robimy nie tak, że nic się w tej kwestii nie zmieni?
  4. Blog, który powinnam odwiedzać znacznie częściej - Volantification. Humor, zadziorność i... sama prawda o mężczyznach.
  5. Coś w sam raz dla spragnionych rozwoju blogerów ;) Oczywiście nie tylko, wchodźcie wszyscy i łapcie kilka świetnych ćwiczeń na kreatywność.
  6. Tego linka zapomniałam zapisać od razu, ale od czego jest historia przeglądania. Krótki, lecz treściwy mały test na inteligencję, który szczerze mówiąc oblałam... Chwilowy przypływ głupoty, oj tam. Chociaż nie wykluczone, że  zwyczajnie nie jestem człowiekiem inteligentnym. To by wiele wyjaśniało.

Dosyć. Więcej nie czytajcie, bo nie można tyle przed komputerem. Idźcie na poszukiwanie wiosny - ja już mam pierwszą bazię (tak się zwie ta mała pluszowa kulka?).



Pozdrawiam







PS: Za tymi drzwiami dowiesz się, jakie ciekawe miejsca Daniszka odwiedziła w pierwszej części cyklu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!