piątek, 24 kwietnia 2015

przyłapane zabawki


Jakiś czas temu czytałam u Karoliny z bloga Żyj Kochaj Twórz, że podczas jej nieobecności zabawki brykają sobie po mieszkaniu niczym swawolne myszki wokół pachnącego sera. Pomyślałam sobie oczywiście, że to jakiś żart - takie rzeczy to przecież tylko w Toy Story! Zaciekawiło mnie to niesamowicie, więc postanowiłam się przyczaić. Zobaczcie, co wyprawiają moje miśki, kiedy nikt nie patrzy!

Art PiaskownicaArt Piaskownica
Art Piaskownica
Art Piaskownica

Art Piaskownica

A tak poważnie - nie wińcie zwierzaków. Biorą udział w FOTOgrze organizowanej przez Art Piaskownicę :) Zapraszam do zabawy, macie jeszcze trochę czasu!



Pozdrawiamy







i zwierzaki :)

2 komentarze:

  1. Odpisuję z prędkością światła... Mały problem z wtyczką.
    To była świetna zabawa, oby więcej takich! A pluszak - rzeczywiście, muszę go pilnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że wzięłaś na tapetę pluszaka ... ależ z niego rozrabiaka ;) dziękuję za udział w zabawie w imieniu DT AP :)

    OdpowiedzUsuń

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!