niedziela, 3 sierpnia 2014

lubisz czytać? recenzuj i zarabiaj!

Osobiście - uwielbiam! Książki przenoszą nas w zupełnie inny świat, rozwijają wyobraźnię, wzbogacają słownictwo i pozwalają chociaż na chwilę oderwać się od wszystkich szarych i trudnych spraw, które krzyczą do nas z każdej strony. No chyba, że wybierzemy książkę, w której opisano np. losy małej dziewczynki ratującej życie siostrze lub chłopczyka wierzącego w dobro ludzkie ("Bez mojej zgody"        i "Podaj dalej" - gorąco polecam!) - wtedy to już inna bajka. I policzki mokre od łez.
Źródło: http://blogbooks.pl/

Jakiś czas temu skończyłam czytać obszerną powieść, którą w ubiegłym roku P. podarował mi na urodziny. Pisałam o niej co nieco w jednym z wcześniejszych postów. Teraz chcę się z Wami podzielić inspirującym projektem o nazwie Blogbooks umożliwiającym stworzenie własnego 'książkowego' bloga, na którym każdy może wcielić się w rolę recenzenta. Umieszczone obok reklamy i odnośniki do współpracujących księgarń pozwolą Wam zarobić co nieco w bardzo łatwy i przyjemny sposób. Kokosów pewnie nie można się spodziewać, ale otrzymamy za to sporą dawkę radości i satysfakcji, polecając komuś nasze ulubione biblioteczne pozycje! Jak tylko wrócę do Polski i będę miała łatwiejszy dostęp do spolszczonych książek, z pewnością wrócę pod ten adres i założę drugiego bloga :)


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!