wtorek, 31 marca 2015

zmień design na święta

Idzie wiosna, czas odświeżyć to i owo. 

Dziś chcę się z Wami podzielić nowym znaleziskiem w dziedzinie grafiki. Moje plakaty, bannery i inne 'kartki' nie wyglądają raczej za dobrze (co da się zauważyć na blogu...). Zwykle brakuje im jakiejś nowoczesności, świeżości. Albo po prostu talentu autora. Z pomocą przyszedł mi świetny - i bardzo intuicyjny w obsłudze - kreator on-line.
new design

 Canva to nie tylko sposób na podrasowanie blogowej grafiki. Możesz tu wyczarować wykresy, schematy, ozdobić swoje zdjęcia, stworzyć plakat lub - co też poczyniłam wczoraj późnym wieczorem - wielkanocną pocztówkę ;)
 
Canva

Prawda, że wygląda całkiem nieźle? ;)

Naszą grafikę możemy udostępnić w portalach społecznościowych lub zapisać na dysku jako .pdf lub .png. Żadnego logo firmy, żadnych znaków wodnych. Pyk i cieszymy się dobrej jakości obrazem!

To, czego mi w Canvie brakuje, to ołówek rodem z Painta. Ale skoro do wyboru mamy mnóstwo darmowych ikon, symboli i ilustracji, to nie wypada się czepiać szczegółów!

Ukłonem programu w stronę użytkownika jest fakt, iż po nieopatrznym użyciu płatnej grafiki, mamy 24 godziny na zmianę wyboru tak, by uniknąć jakiejkolwiek płatności. Przydatne dla gap takich, jak daniszka.


Zatem do dzieła - stwórzcie własne kartki z życzeniami wielkanocnymi i zaskoczcie bliskich! :)


Wesołego Alleluja życzy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!