niedziela, 24 maja 2015

jak dobrać czcionkę

Kochani!
Posiłkując się postem Niebieskiego Kangura oznajmiam, że robię sobie dziś Dzień Leniuszka i w związku
z tym długą treść zastąpię dziś mnóstwem kolorów!
nie chce mi się
I nawet zdjęcie nie ma sił na jakość...






Ale żebyście nie myśleli o mnie tak najgorzej - mała treść z dobrą radą.



Na początku miesiąca pisałam o tym, jak zmienić czcionkę na blogu. Mam nadzieję, że skorzystaliście
z tego mini-poradnika. Dziś chcę Wam podrzucić świetnego - moim zdaniem - pomocnika w temacie nowych czcionek. Wordmark.

Wystarczy, że na stronie wordmark.it wpiszesz wybrane słowo lub zdanie, a aplikacja pokaże Ci je we wszystkich formatach czcionki, jakie zainstalowałeś na swoim komputerze.
podgląd czcionek

W rezultacie otrzymujemy mnóóóstwo wzorów w podglądzie :)
podgląd czcionek

Czas na kolory!

Wczoraj przez miasto przeszła ogromna parada - szacować nie umiem, ale z kilka tysięcy było na pewno! Krowy, piraci, więźniowie, księżniczki, banany.... Nie sposób spamiętać wszystkie te kreatywne przebrania. Popatrzcie sami:



parada



A tu już po zabawie...
po paradzie

Mimo (a może właśnie dla nich?) tłumów, lejącego się po drodze alkoholu i ludzi niezważających na nasze stópki - naprawdę warto choć raz coś takiego przeżyć. Zobaczyć tych wszystkich radosnych przebierańców, niesamowite pomysły na stroje, nad produkcją których nierzadko spędzali wiele godzin. Polecam! :)


Pozdrawiam
Niedzielny Leń -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!