wtorek, 20 stycznia 2015

osobista kolekcja daniszki

                   Wyzwanie-blogowe_baner_300


Świetny temat! Jego rozwinięcie nasunęło mi się samo, tak bardzo jest oczywiste. Musiałam tylko popstrykać kilka zdjęć, by uzupełnić album i oto jest. Osobista kolekcja daniszki!

"Dużo motyli mi pokaż, serca motyli przybliż i przytul." *

Musiałam Wam kiedyś z pewnością wspomnieć o moim zamiłowaniu do motyli. Są dla mnie czymś więcej niż tylko fajnym, 'dziewczyńskim' znaczkiem. Delikatne, kruche i małe, z niecierpliwą radością latają nad łąką, zaglądają do pomieszczeń i wciąż szukają. Być może nawet one same nie wiedzą do końca, czego. Ale to nie umniejsza ich wytrwałości i zaangażowania. Po prostu czują, że muszą to znaleźć. Czy nie fajnie byłoby, gdybyśmy my cechowali się podobną siłą?



Recenzję tego motyla możecie przeczytać tutaj.

Ten przyleciał do baru na plaży i przystanął na łydce w kolejce po piwo.

Ten spotkany podczas jednego z duńskich spacerów

 
Sprawa jasna - motylowe winietki ślubne. Pomagaliście mi się zdecydować na wzór, pamiętacie? :) Teraz zasiadły na kuchennej szafce przypominają o tamtych dniach!

Ślubu ciąg dalszy - motyle na masce.

Niespodzianka po powrocie do Danii - już w formie żony :)

Wycięte z urodzinowych życzeń. Ozdabiają ścienny album.


Lodówka. Niektórym chyba trochę zimno, bo zrywają się do lotu.


Świadkowej pomysł na dodatek do księgi życzeń :) 






Taa... Trochę się ich nazbierało, nie powiem. No i lepiej już nie wspomnę o motylowych kolczykach, motylowej torbie i motylowym pudełku na chusteczki... Ale nie martwcie się, jestem całkiem normalna. To motyle są po prostu takie fajne!


Ciekawa jestem Waszych kolekcji :)

Pozdrawiam








* Konstanty Ildefons Gałczyński, "Prośba o wyspy szczęśliwe"

10 komentarzy:

  1. Motyw w motylki jest boski! Ja chętnie wszystko miałabym w koty :D ale marzenie spełnię strojąc pokój córki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty też są super! Tylko w przeciwieństwie do motyli - kot w moim mieszkaniu będzie żywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tą lekkością i cieszę się, że podoba Ci się wersja ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylki zawsze ładne :) Sama mam parę drobiazgów z tym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna oryginalna kolekcja :) motyle kojarzą mi się z lekkością, taką zwiewnością i są świetną dekoracją, a na ślubnym aucie wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na blogu jednej z Pań widziałam spodnie całe w motyle - to dopiero było coś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyle są piękne , masz cudną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki! Czyli nie jestem motylowo-dziwna? ;)

    OdpowiedzUsuń

Podskoczę z radości, jeśli zostawisz mi tu małe słowo wsparcia, rady bądź konstruktywnej krytyki!